Sunday, January 23, 2011

G.E.R.A.M berganti R.E.D.A

Geram Beb !
sory la law tajuk malam nie menyakitkan hati beberapa pihak .
memang da geram sangat2 !
membuak2 . rasa nak meletop dan nak jer saya letop2kan .
entah apalaah yang membuadkan saya geram . malaslaah nak cerita kat sini kan ?
takot ada pulakk yang terasa . takpelah !
biarlaah saya cerita , but nama akan di rahsiakan buad selamanya !
geram bhai . entah apesal malam nie saya geram sangat .
awak tengoklaah macam mana perangai awak ? saya daah malaslaah nak tegur .
saya memang tak sampai hati nak cakap depan2 awak . sebab saya sayangkan awak sebagai sahabat saya .
saya memang takk suka sakitkan hati siapa2 . tapi awak tolonglaah faham saya .
dan tolong jangan buad saya sakit hati dengan perangai awak okay !! 
saya hormat awak sebagai sahabat saya . 
kalau awak tak suka saya rapat dengan org lain , begitu jugak saya .
takpelaah . kalau saya tak sebut nama awak pon kompem awak da taw kankan ?
saya memang tak suka gaduh dengan awak , dan saya tak suka awak buat benda 
yang awak sendiri tak suka saya buad . sorrylaah kalau kata2 saya di sini amat menyakidkan hati awak 
saya takde niat apa2 ponn . sekadar luahan hati  sebab entahlaa . maybe saya sayangkan awak .
dan saya percayakan awak .awak mesti berfikir yang "diri sya nie macam laah betol sangatkan" ?
saya sedar ada kalanya perangai saya ponn menyakitkan hati awak kan ?
tapi takpelaah . setiap manusia ada kekurangan kan termasuklaah saya .
awak jangan fikir kalau saya tak pedulikan awak , bermakna saya daah  bencikan awak 
tidak sama sekali laah !
saya daah anggap awak lebih dari seorg kawan , saya daah anggap awak 
macam " adik kandung " saya memandangkan saya tak pernah merasai 
betapa indahnya mempunyai seorang adik dan  menjadi seorg kakak !
saya taw ada masanya saya nie nyusahkan awak .
tapi percayalaah tak pernah terlintas di hati saya membuang awak sbg teman saya . 
awak taw kan yang saya tak suka awak layan orang yang saya tak suka dan saya jugakk taw 
awak ponn akan cemburukan saya kalau saya buat mcm tuh ?
saya pon tak senangg dudoklaah kalau awak marakan saya , cemburu saya rapat dgn org lain .
saya bukan jenis yang mengungkit cuma saya nak awak taw yg saya amad 
sayangkan awak sbg sahabat baik dan rapad !
dan saya takkan biarkan siapa ponn rampas awak dari saya .
sebab awak "Kawan Baik" saya .
tkde siapa dapad ganti awak .
saya harap awak faham dan saya janji saya ponn
akan ubah diri dan kelakuan saya .
maafkan saya andai kata2 saya nie menyakitkan hati dan menganggu persahabatan kita !
apapun awak tetap kawan saya .

p/s ; maafkan saya setulus hati ikhlas awak sahabatku . . .